پرش به محتوا

لوله بازکنی زنجان ☎️09123942014☎️

  • از

هم اکنون تماس بگیرید :

2014_394_0912

لوله بازکنی زنجان

کادر مجرب و با تجربه

سرویسدهی شبانه روزی

لوله بازکنی تضمینی

لوله بازکنی با بهترین قیمت

لوله بازکنی زنجان

فقط کافیست تماس بگیرید

به منظور درخواست سرویسکار لوله بازکن، فقط کافیست با شماره 09123942014 تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه سرویسکار در محل حاضر شود.

تماس با لوله یار

خدمات ما

لوله بازکنی

لوله بازکنی ظرفشویی

رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه اعم از سینک ظرفشویی، کفشور ها و….

لوله بازکنی زنجان

لوله بازکنی توالت ایرانی

باز کردن تمامی گرفتگی های توالت ایرانی با بهتری دستگاه و کادری مجرب و با تجربه

لوله بازکنی زنجان

لوله بازکنی توالت فرنگی

رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی توسط سرویسکاران ماهر و با تجربه ما انجام می شود

لوله بازکنی

لوله بازکنی حمام

گرفتگی لوله های حمام اعم از لوله وان، کفشور و… توسط لوله یار در کمترین زمان رفع میشود

لوله بازکنی

لوله بازکنی کفشور و...

انواع گرفتگی های فاضلاب توسط سرویسکاران لوله یار بصورت حرفه ای رفع میشود

لوله بازکنی

لوله بازکنی لباسشویی و..

گرفتگی لوله های لباسشویی، ظرفشویی و… نیز بدون کوچترین کثیف کاری رفع میشود

لوله بازکنی

درآرودن اشیاء از لوله

اشیاء قیمتی که داخل لوله های فاضلاب افتاده است را با تجهیزات مناسب از لوله بیرون می آوریم

لوله بازکنی

تخلیه چاه

تخلیه چاه های فاضلاب، با تانکر های 6000 و 12000 لیتری در سریعترین زمان ممکن بدون کثیف کاری

لوله بازکنی زنجان

لوله یار، بهترین و معتبرترین مجموعه لوله بازکنی در ایران، مجموعه ای که از سال 1380 فعالیت خود را زمینه لوله بازکنی در استان تهران آغاز کرد و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت رضایت مشتریان، ما توانستیم تا سال 1395 تمامی استان های ایران را تحت پوشش لوله یار قرار دهیم، از شعبه های لوله یار می توان به لوله بازکنی زنجان ، لوله بازکنی تهران ، لوله بازکنی یزد و…. اشاره کرد.

چرا لوله یار را معتبرترین مجموعه لوله بازکنی در ایران خطاب کردیم؟ چون این مجموعه تمامی فاکتور های یک شرکت معتبر را دارا بوده و همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، رضایت آنها را جلب کند، یکی از مواردی که موجب شده تا لوله یار به معتبرین شرکت لوله بازکنی تبدیل بشود، سابقه بلند مدت و درخشان این مجموعه در خدمت رسانی به مشتریان است که +20 سال است که این مجموعه به بهترین شکل ممکن خدمات با کیفیتی را ارائه داده است.

دومین موردی که اعتبار لوله یار با اثبات میکند، اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) است، اگر دقت کرده باشید هیچکدام از وبسایت های لوله بازکنی دارای اینماد نیستند، اما لوله یار، تنها مجموعه ای که دارای اینماد است، به منظور درخواست لوله بازکن از معتبرین شرکت لوله بازکنی فقط کافیست با شماره 09123942014 تماس بگیرید.

لوله بازکنی زنجان

لوله بازکنی زنجان شبانه روزی

همانطور که میدانید گرفتگی لوله در هر ساعت از شبانه روز امکان دارد رخ دهد، اگر گرفتگی لوله بلافاصله رفع نشود، موجب بوجود آمدن مشکلاتی مانند بالا زدن آب ، آب گرفتگی و… خواهد شد، ما در مجموعه لوله یار به منظور سرویسدهی فوری و جلوگیری از مشکلاتی که گرفتگی لوله در پی دارد، تصمیم گرفتیم بصورت شبانه روزی فعالیت کنیم، مشتریان در هر ساعت از شبانه میتوانند در کمتر از 20 دقیقه از خدمات لوله یار بهره مند شوند، فقط کافیست با شماره 09123942014 تماس بگیرند.

لوله بازکنی زنجان فوری

سرویسکاران ما سریعترین سرویسکاران لوله بازکنی زنجان هستند، شاید در تبلیغات لوله بازکنی زنجان دیده باشید که صحبت از سرویسدهی 30 دقیقه ای و… می کنند، اما زمانی که با آنها تماس بگیرید متوجه خواهید شد که سرویسدهی 30 دقیقه ای فقط یک شعار بوده و به منظور جذب مشتری در متن تبلیغ نوشته شده است.

 اما زمانی که با لوله یار تماس بگیرید  خواهید دید که سرویسکار مورد نظر حتی در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر می شود، دلیل این اتفاق این است که لوله یار دارای شعب و سرویسکاران بسیاری در سراسر ایران است، و همیشه یک سرویسکار نزدیک به شما وجود دارد ، به همین دلیل اعزام سرویسکار در لوله یار به حداقل ممکن رسیده است.

لوله بازکنی زنجان بدون کثیف کاری

همانطور که میدانید گرفتگی لوله و یا رفع گرفتگی لوله، کثیف کاری در پی دارد، حالا اگر لوله ای که مسدود شده است، یکی از لوله های ، ظرفشویی، کفشور خانه یا آشپرخانه باشد، قطعاً برایتان مهم خواهد بود که لوله بازکنی بدون کثیف کاری انجام شود، اگر از مجموعه های لوله بازکنی نامعتبر درخواست لوله بازکن کرده باشید، حتماً میدانید که لوله بازکنی بدون کثیف کاری که آنها در تبلیغاتشان نوشته اند فقط یک شعار است.

 برای اولین بار در ایران ، مجموعه لوله یار تمامی گرفتگی ها را بدون کوچکترین کثیف کاری رفع میکند، سرویسکاران ما ، با رعایت 100% بهداشت انواع لوله های مسدود شده را بدون کوچکترین کثیف کاری رفع کرده و تحویل مشتری می دهند.

لوله بازکنی زنجان بدون تخریب

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد زمانی که با لوله بازکن تماس گرفته و درخواست سرویسکار میکنید، اگر کمی گرفتگی لوله مقاوم باشد، سرویسکار بدون اینکه تلاش بیشتری برای باز کردن لوله بکند، تخریب و تعویض لوله را به شما پیشنهاد میدهد، این روش نیازمند زمان و هزینه بسیاری است و علاوه بر آن موجب ریخت و پاش زیادی نیز می شود، اما سرویسکار های ما تمامی گرفتگی ها را بدون کوچکترین کثیف کاری و تخریب رفع کرده و تحویل می دهند، اگر گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما نیز مقاوم است، فقطر کافیست با لوله یار تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات لوله یار

استفاده از خدمات لوله یار دارای مزایای بسیار زیادی است، یکی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات لوله یار، کاهش چشمگیر هزینه های ناشی از ترکیدگی لوله در اثر گرفتگی است، از دیگر مزایای استفاده از خدمات لوله یار می توان به تضمین لوله های باز شده و لوله بازکنی با کمترین قیمت اشاره کرد.

لوله بازکنی زنجان با رعایت بهداشت

همانطور که میدانید گرفتگی لوله فاضلاب، موجب بوجود آمدن کثیف کاری زیادی می شود، اگر لوله مسدود شده در محیط خارج از خانه مثل حیاط، پشت بام و… اتفاق افتاده باش، می توان از کثیف کاری آن جلوگیری کرد، اما اگر لوله مسدود شده در داخل منزل باشد دیگر نمی توان از کثیف کاری که در پی دارد چشم پوشی کرد.

در مواقعی که هر کدام از لوله های آشپزخانه و… دچار گرفتی شده باشد، قطعاً شما به دنبال یک لوله بازکنی خواهید بود که گرفتگی لوله را بدون کوچکترین مشکل رفع کند، اگر از شرکت های لوله بازکنی نامعتبر درخواست لوله بازکن کرده باشید خواهید دید که اصلا اهمتی به رعایت بهداشت نمی دهند، اما لوله یار با تمامی مجموعه ها متفاوت بوده و ما می توانیم لوله بازکنی بدون کثیف کاری را تضمین کنیم.

اگر به دنبال لوله بازکنی با رعایت بهداشت هستید، فقط کافیست با لوله یار تماس بگیرید.

قیمت لوله بازکنی زنجان

قیمت لوله بازکنی زنجان مانند کالا و بعضی از خدمات، ثابت نبوده و هزینه رفع گرفتگی هر لوله ای نسبت به نوع گرفتگی و…. آن متغیر است، پس نتیجه میگیریم لوله بازکن هایی که در تبلیغات خود قیمت هایی را برای لوله بازکنی مشخص کرده اند، قیمت های دروغ برای جذب مشتری است، معمولاً این افراد کلاهبردار بوده و بعد از اتمام کار با بهانه های بسیاری از شما دستمزد های کلان خواهند گرفت.

نحوه محاسبه قیمت لوله بازکنی به این شکل است که سرویسکار بعد از اینکه در محل گرفتگی حاضر شد، با استفاده از دستگاه مخصوص نوع گرفتگی، محل دقیق گرفتگی، نوع لوله مسدود شده و… را تشخیص داده و با توجه به این فاکتور ها، قیمتی را برای باز کردن گرفتگی لوله خدمتتان عرض میکند.

ماجرای قیمت های ارزان در لوله بازکنی زنجان

قطعاً در تبلیغات لوله بازکنی در وبسایت ها و… مشاهده کرده اید که قیمت های بسیار کمی را برای لوله بازکنی تعیین کرده اند، همانطور که خدمتتان عرض شد این افراد کلاهبردار بوده و حتی اگر وبسایت سئو شده  نیز داشته باشند نباید به آن ها اعتماد کرد، چون بعد از اتمام لوله بازکنی با بهانه های مختلف دستمزد بسیار زیادی را از شما دریافت خواهند کرد. 

لوله بازکنی زنجان با بهترین تعرفه

همانطور که خدمتتان عرض شد قیمت گرفتگی لوله نسبت به نوع گرفتگی و.. متغیر است، اما اگر از مجموعه نامعتبر درخواست سرویسکار کرده باشید، قطعاً میدانید با چه قیمت های زیادی رفتگی لوله ها را رفع میکنند، دلیل قیمت بالای آنها واسطه ها هستند، اکثر وبسایت ها و… با معرفی مشتری به سرویسکار درصد های زیادی را بعنوان کارمزد از سرویسکار دریافت میکنند.به همین دلیل سرویسکار مجبور است گرفتگی لوله ها را با قیمت بالایی رفع کند تا بتواند سود خوبی را کسب کند.

اما لوله یار با حذف واسطه ها و استخدام سرویسکاران، قیمت لوله بازکنی را به حداقل ممکن رسانده است، جهت درخواست لوله بازکنی ارزان فقط کافیست با شماره 09123942014 تماس بگیرید.

لوله بازکنی های معتبر

همانطور که خدمتتان عرض شد، عده بسیاری با اسم لوله بازکنی در حال کلاهبرداری هستند، عده ای هم واقعاً لوله بازکن هستند ولی چون معتبر و تحت نظارت هیچ ارگانی نیستند، خدماتشان با با قیمت های نجومی ارائه می دهند، اگر شما بتوانید لوله بازکنی معتبر را شناسایی کنید،  هیچوقت به دام این کلاهبردار ها نخواهید افتاد، وبسایت های معتبر مانند لوله یار، دارای اینماد هستند، تقریبا 99% وبسایت های لوله بازکنی اینماد ندارند و این نشان دهنده نامعتبر بودن آنهاست.

 یکی دیگر از مواردی که میتواند به شناخت لوله بازکن های معتبر کمک کند، سابقه مجموعه است، لوله یار دارای بیش از 20 سال سابقه فعالیت در سراسر ایران است که تقریبا قدیمی ترین مجموعه ایران به حساب می آید.

 سومین روش شناخت لوله بازکن معتبر نوع نمایش آن در گوگل است، گوگل وبساتی ها را به دو روش در نتایج جست و جو نمایش می دهد، ادرودز و سئو، ادوردز یعنی  مجموعه لوله یازکنی پولی را برای گوگل انتقال می دهد، و گوگل بر اساس آن پول وبسایتش را به مدتی در نتایج جست و جو  نمایش می دهد.

 وبسایت نامعتبر نیز میتوانند از این روش استفاده کنند، و تنها با یک کلیک از نتایج محو شوند و هیچ ردی از آن ها باقی نماند، اما وبسایت سئو مانند وبسایت لوله یار، با کار کردن روی وبسایت و از همه مهمتر بستگی به اعتبار وبسایت دارد که در نتایج نمایش داده بشود یا نه، اگر وبسایتی با سئو به صفحه اول رسیده باشد ، در صورتی دارای اینماد و سابقه بلند مدت باشد میتوان گفت معتبر است.

نحوه تشخیص وبسایت های سئو و ادوردز به این شکل است که اگر شما لوله بازکنی زنجان را در گوگل سرچ کنید چند سایت اول را مشاهده خواهید کرد که در کنار لینک آنها یکی از کلمات ( دارای حامی مالی، تبلیغ، ad ، sponserd) نوشته شده است، این وبسایت ها ادرودز هستند و 99% آنها از اعتبار بسیار پایینی برخودار هستند، اما اگر کمی اسکرول کرده و به پایین بروید وبسایت هایی بدون این کلمات را مشاهده خواهید کرد که سئو نامیده می شوند.

عواقب درخواست لوله بازکن از مجموعه های نامعتبر

درخواست سرویسکار از مجموعه های نامعتبر عواقب بسیار زیادی در پی دارد، در سال های اخیر شاهد اتفاقات بسیار ناگواری بودیم که افراد سودجو و کلاهبردار و… با اسم لوله بازکن وارد منازل شده و مرتکب جرم هایی میشدند، از عواقب درخواست سرویسکار از مجموعه های نامعتبر میتوان به موارد زر اشاره کرد:

  • به سرقت رفتن اموال  قیمتی
  • گروگان گیری و تهدید اعضای خانواده برای دریافت پول
  • دریافت دستمزد بسیار زیاد برای لوله بازکنی
  • آسیب رساندن به لوله مسدود شده

اما اگر از مجموعه های معتبر مانند لوله یار درخواست سرویسکار کنید، میتوانید با خیالی آسوده گرفتگی لوله های ساختمان را به سرویسکار ما بسپارید.

لوله بازکنی زنجان تضمینی

تضمین واقعی لوله های باز شده توسط لوله یار یکی از بهترین مزایای این مجموعه است، قطعاً مشاهده کردیه اید در سایت های مختلف درج شده است که لوله باز شده تا یگسال تضمین می شود، باید بگوییم این جمله فقط و فقط برای جذب مشتری بوده و شما اگر حتی یک ساعت بعد از رفع گرفتگی لوله با ایشان تماس بگیرید جوابی که به شما می دهند این است: ( آب همیشه داخل داخل در جریانه هر لحظه امکان داره مسدود بشه، لوله فاضلاب رو نمیشه تضمین کرد که)

 اما لوله یار تمامی لوله های مسدود شده را به مدت یکماه بصورت کاملا واقع ضمانت می کند، و اگر از زمان لوله بازکنی تا یکماه دیگر لوله ای به دست سرویسکاران لوله یار رفع گرفتگی شده است، دوباره دچار گرفتگی شود، به صورت کاملا رایگان گرفتگی ان لوله را رفع خواهیم کرد.

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارد، هر کدام از لوله های فاضلاب و… که در لوله کشی ساختمان جایگاهی دارد، به دلایل مختلفی میتواند دچار گرفتگی شود، همانطور که مطلع هستید تقریبا جلوگیری از گرفتگی لوله امکانپذیر نیست، اما با دانستن دلایل گرفتگی و… تا حدودی میتوان از گرفتگی بعضی از لوله ها جلوگیری کرد، در ادامه دلایل گرفتگی لوله ها را بررسی خواهیم کرد:

 

گرفتگی سینک ظرفشویی

گرفتگی لوله سینک ظرفشویی معولاً به دلیل ورود چربی و ته مانده غذا روی ظروفی که شسته می شود، به درون لوله اتفاق می افتد، چربی روی ظروف به دیواره های لوله چسبیده و ته مانده غذا، تفاله چای و قهوه و…. را به یکدیگر متصل کرده و موجب گرفتگی لوله می شود.

گرفتگی کفشور ها

گرفتگی کفشور ها معمولاً به دلیل ورود یکباره زباله بیش از ظرفیت لوله به درون آن، رخ می دهد و معمولاً کفشور هایی که خارج از منزل قرار دارند مانند، کفشور حیاط، ناودانی و… به دلیل وجود داشتن زباله های زیادی در اطراف کفشور، بیشتر دچار گرفتگی می شوند، اگر بخواهیم واضح تر دلیل گرفتگی کفشور را بیان کنیم باید بگوییم که آب حاصل از باران و یا شست و شوی اطرف کفشور، زباله هایی مانند، شاخ وو برگ درختان و… را بصورت یکباره به درون لوله وارد کرده و باعث گرفتگی می شود.

گرفتگی لوله حمام

گرفتگی لوله های حمام یکی از مقاوم ترین گرفتگی ها است، البته غیر از مواقعی که لوله حمام با افتادن اشیائی مانند درب شامپو و… مسدود شده باشد، دلیل مقاوم بودن گرفتگی لوله های حمام عبور آب گرم از درون لوله است، همانطور که میدانید آب گرم باعث بوجود آمدن رسوب شده و به مرور زمان قطر لوله را کاهش میدهد تا جایی که دیگر راهی برای عبور اب وجود نداشته باشد، اگر لوله حمام شما نیز دچار گرفتگی شد، اصلا نگران نباشید، سرویسکاران لوله یار بهترین و حرفه ای ترین سرویسکاران لوله بازکنی هستند و توانایی باز کردن هرگونه گرفتگی لوله سخت و مقاوم را دارند، فقط کافیست با شماره 09123942014 تماس بگیرید.

گرفتگی لوله توالت

گرفتگی لوله توالت نیز، مانند تمامی لوله های دیگر دلایل خاص خودش را دارد، معمولا ً گرفتگی لوله های توالت گرفتگی های سخت و مقاومی نیستند، چون در اکثر مواقع به دلیل انداختن دستمال کاغذی و… درون لوله اتفاق می افتد، اما اینکه لوله توالت نیز دچار گرفتگی سخت و مقاوم شود ممکن است، علاوه بر گرفتگی لوله گاهی اوقات به دلیل پر شدن چاه فاضلاب، آب از کاسه توالت بالا می زند، در این مواقع شما دیگر نیاز به سرویسکار لوله بازکن ندارید، فقط کافیست با لوله یار تماس بگیرید تا سرویسکار تخلیه چاه در سریعترین زمان ممکن برایتان ارسال شود.

روش های لوله بازکنی

در سال های گذشته گرفتگی لوله فقط و فقط بوسیله دریل برقی انجام میشد، این دستگاه در اکثر مواقع به دلیل مشکلاتی که داشت و طراحی نادرست، به لوله مسدود شده آسیب میرساند و هزینه زیادی روی دوش صاحبخانه قرار میداد، اما امروزه لوله بازکنی به روش های بسیاری انجام می شود که در ادامه محبوبترین روش های لوله بازکنی و مراحل لوله بازکنی را توضیح خواهیم داد:

لوله بازکنی زنجان با فنر برقی

دستگاه لوله بازکنی
دستگاه لوله بازکنی

لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی یکی از محبوب ترین روش های لوله بازکنی در بین افراد و مجموعه های لوله بازکن است، محبوبیت بیش از حد این دستگاه بی دلیل نیست، دستگاه فنر برقی یکی از پرقدرت ترین و سریعترین روش لوله بازکنی در حال حاضر است، این دستگاه دارای کنترلر دور موتور است که سرویسکار با استفاده از این کنترلر، دور موتور دستگاه را کنترل میکند و آسیب رساندن به لوله مسدود شده جلوگیری می کند.

لوله بازکنی زنجان با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی زنجان
لوله بازکنی زنجان

لوله بازکنی زنجان با پمپ تراکم هوا  نیز از بهترنی روش های لوله بازکنی است، همانطور که از اسمش پیداست، با استفاده باد داخل مخزن دستگاه گرفتگی لوله ها را رفع می کند، کاربرد این دستگاه معمولا در مواقعی است که سرویسکار شرایط استفاده از فنر برقی را نداشته باشد، به طور مثال اگر لوله مسدود سایز کوچکی داشته باشد و فنر داخل آن وارد نشود، سرویسکار با استفاده از پمپ تراکم هوا گرفتگی لوله را رفع خواهد کرد.

مراحل رفع گرفتگی لوله

  1. تماس شما با پشتیبانی و درخواست سرویسکار
  2. حاضر شدن سرویسکار در محل 
  3. تشخیص نوع گرفتگی و…بوسیله دستگاه مخصوص 
  4. محاسبه هزینه لوله بازکنی
  5. انتخاب دستگاه و تجهزات مناسب برای لوله بازکنی
  6. باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب

مراحل رفع گرفتگی لوله

  1. تماس شما با پشتیبانی و درخواست سرویسکار
  2. حاضر شدن سرویسکار در محل 
  3. تشخیص نوع گرفتگی و…بوسیله دستگاه مخصوص 
  4. محاسبه هزینه لوله بازکنی
  5. انتخاب دستگاه و تجهزات مناسب برای لوله بازکنی
  6. باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب

روش های لوله بازکنی زنجان در خانه

همانطور که خدمتتان عرض شد، عده بسیاری با اسم لوله بازکنی در حال کلاهبرداری هستند، عده ای هم واقعاً لوله بازکن هستند ولی چون معتبر و تحت نظارت هیچ ارگانی نیستند، خدماتشان با با قیمت های نجومی ارائه می دهند، اگر شما بتوانید لوله بازکنی معتبر را شناسایی کنید،  هیچوقت به دام این کلاهبردار ها نخواهید افتاد، وبسایت های معتبر مانند لوله یار، دارای اینماد هستند، تقریبا 99% وبسایت های لوله بازکنی اینماد ندارند و این نشان دهنده نامعتبر بودن آنهاست.

 یکی دیگر از مواردی که میتواند به شناخت لوله بازکن های معتبر کمک کند، سابقه مجموعه است، لوله یار دارای بیش از 20 سال سابقه فعالیت در سراسر ایران است که تقریبا قدیمی ترین مجموعه ایران به حساب می آید.

 سومین روش شناخت لوله بازکن معتبر نوع نمایش آن در گوگل است، گوگل وبساتی ها را به دو روش در نتایج جست و جو نمایش می دهد، ادرودز و سئو، ادوردز یعنی  مجموعه لوله یازکنی پولی را برای گوگل انتقال می دهد، و گوگل بر اساس آن پول وبسایتش را به مدتی در نتایج جست و جو  نمایش می دهد، وبسایت نامعتبر نیز میتوانند از این روش استفاده کنند، و تنها با یک کلیک از نتایج محو شوند و هیچ ردی از آن ها باقی نماند.

 اما وبسایت سئو مانند وبسایت لوله یار، با کار کردن روی وبسایت و از همه مهمتر بستگی به اعتبار وبسایت دارد که در نتایج نمایش داده بشود یا نه، اگر وبسایتی با سئو به صفحه اول رسیده باشد ، در صورتی دارای اینماد و سابقه بلند مدت باشد میتوان گفت معتبر است.

5/5 - (11 امتیاز)

بیا👍

هم اکنون تماس بگیرید....!